In cadrul proiectului au fost implementate doua fluxuri de mobilitate,a acte 20 de participant pentru fiecare flux,insotiti de doi profesori insotitori.

Flux 1: 13.06-1.07.2016

Flux2: 24.4-12.05.2017

Programul de activitate:

13495472_1079247228827256_7594762068821223860_o.jpg

Sapt.1

Ziua1:Instruire privind asigurarea igienii si securitatii la locul de munca.Norme de protectia muncii,prevenirea si stingerea incendiilor.Instructaj privind folosirea componentelor tehnice din ateliere auto.Masuri pentru reducerea factorilor de risc de la locul de munca.Ziua 2:Specificarea defectelor posibile ale componenetlor automobilului si cauzele aparitiei acestora(simptome de functionare defectuaoasa/nefunctionare a mecanismului motor,instalatiei de alimentare,distributiei,instalatia de aprindere,racire,instalatia de ungere,sistemul de pornire,transmisie,ambreiaj,etc.

13498080_1079247035493942_9183162345850296722_o.jpg

Ziua3:Determinarea cauzelor posibile asociate simptomelor de functionare defectuoasa sau  nefunctionarea echipamentelor automobilului.

Ziua 4:Documentatia tehnica folosita la depistarea si localizarea unor defecte ale automobilului(scheme cinematice,scheme logice de diagnosticare,diagrame si manuale de diagnosticare.

13606532_1088532484565397_3469987605214599202_n.jpg

Ziua5:Precizarea parametrilor de stare si parametrii de diagnosticare pentru fiecare componenta auto(presiunea la sfaristul comprimarii,jocul dintre culbuturi si supape,compozitia gazelor de evacuare,presiunea la injectie,avansul la injectie.Evaluare intermediara.

Sapt2

Ziua1:Precizarea parametrilor de stare si parametrii de diagnosticare pentru fiecare componenta auto(jocul dintre rulmentul de presiune si parghiile de debraiere,)

Ziua2:Precizarea parametrilor de stare si parametrii de diagnosticare(jocul radial al,lantului cinematic,jocul transmisiei principale si al diferentialului,jocul la volan,unghiurile pivotilor si ale rotilor,cursa libera a pedalei de frana).

13474952_1079246958827283_8563174797747436292_o.jpg

Ziua3:Precizarea parametrilor de stare si parametrii de diagnosticare pentru fiecare componenta auto(deceleratia,jocul dintre tamburi si saboti,grosimea garniturilor de frecare,grosimea discului de frana,diametrul tamburului de frana,jocul tija-piston la pompa centrala,nivelul si presiunea lichidului de frana)

Ziua4:Folosirea documentatiei tehnice la extragerea domeniilor de valori ale parametrilorpentru diferite regimuri de functionare.

Ziua5:Realizarea de operatii la diagnosticarea automobilului:control,verificare,masurare,analiza parametrilor,stabilirea defectiunii.Evaluare intermediara.

Sapt3

Ziua1.Folosirea de mijloace tehnice in diagnosticarea automobilului(verificatoare,aparate de masura si control)Ziua2:Folosirea de mijloace tehnice in diagnosticarea automobilului( diagnosticare,sisteme de achizitii si prelucrarea datelor.

13497713_1079246745493971_9102590141656334298_o.jpg

Ziua3:Utilizarea de metode folosite la diagnosticarea automobilului pe stand si in mers.Organizarea activitatii de diagnosticare.Lucrari prctice de control,verificare,masurare si prelucrare cu privire la starea tehnica a si reparatia transmisiei cardanice,transmisiei principala si a diferentialului.

Ziua4:Analiza comparativa a mijloacelor tehnice si metodelor folosite la diagnosticare.Lucrari practice de control,verificare,masurare si prelucrare cu privire la starea tehnica a mecanismului motor si reparatia mecanismului motor.

13615504_1088532294565416_4974036759668400832_n.jpg

Ziua 5:Evaluarea finala.In fata unei comisii de evaluare,fiecare participant va identifica solutii de remediere a defectelor unui automobil si va realiza reparatia automobilului.

13522785_1079247138827265_2744199716864441279_o.jpg

4.Evaluation and validation of mobilities.

Evaluarea participantilor s-a realizat prin urmatoarele instrumente de evaluare:

– fise de observatie zilnice

-discutii individuale si de grup cu participantii.

– discutii intre mentorii si tutorii de proiect.

– fise de evaluare

-teste de aptitudini.

-proba practica.

Validarea rezultatelor s-a realizat prin emiterea certificatelor Europass,a certificatelor de competente ECVET si a echivalarii stagiului de practica.